Regulamin Portalu Empathic Way
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§1.
Niniejszy Regulamin określa zasady związane z zakupem i korzystaniem z produktów i usług dostępnych na Portalu Empathic Way oraz świadczeniem usług w zakresie Portalu Empathic Way, które stanowią autorski program szkoleniowy przygotowany przez Magdalenę Malinowską-Berggren oraz Paulinę Orbitowską-Fernandez – dane firmy: Empathic Way Magdalena Malinowska-Berggren, ul. Waszyngtona 38/40m30, 03-910 Warszawa. NIP: 5422766833, REGON: 363534068.
§2.
1. W niniejszym Regulaminie wprowadza się następujące definicje:
- KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą; 2) osoba prawna 3) jednostka organizacyjna, którym ustawa przyznaje zdolność prawną;
- KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 z późn.zm.);
- REGULAMIN – niniejszy regulamin;
- SPRZEDAWCA – Magdalena Malinowska-Berggren, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Empathic Way Magdalena Malinowska-Berggren”, ul. Waszyngtona 38/40m30, 03-910 Warszawa, NIP: 5422766833, REGON: 363534068 wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- SERWIS – strona internetowa umieszczona pod adresem: https://portal.empathicway.pl/
- USŁUGI – produkty oferowane przez Serwis.
§3.
1. Niniejszy Regulamin normuje zasady i warunki związane z nabywaniem usług oferowanych w Serwisie.
2. Korzystanie z Serwisu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
II.WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU.
§4.
1. Techniczne warunki korzystania z Serwisu mają znaczenie dla prawidłowości jego funkcjonowania, wyglądu w przeglądarce internetowej stosowanej przez Klienta, a także dla bezpieczeństwa przesyłanych danych.
2. W celu prawidłowego korzystania z Serwisu wymagane jest:
a) posiadanie dostępu do sieci (połączenie z Internetem),
b) korzystanie z przeglądarki internetowej (Chrome, Firefox lub Opera, Safari, Edge lub Internet Explorer),
c) obsługiwanie plików cookie w przeglądarce
III. OFERTA
§5.
1.W ramach Serwisu ofertowane są następujące produkty: platforma e-Learningowa z możliwością wykupienia Kursów, ebooków i usług szkoleniowych.
2. O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, w żadnym wypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody na osobie lub na mieniu, w tym utracone korzyści, szkody pośrednie lub wtórne wynikające z korzystania z Usługi, w szczególności Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- decyzje lub działania podejmowane przez Klienta na podstawie danych zawartych w niniejszym Regulaminie;
- jakiekolwiek prawne, faktyczne lub finansowe operacje, działania lub zaniechania podjęte na podstawie zakupu Usługi od Sprzedawcy
- działania lub zaniechania osób trzecich, za które Sprzedawca nie odpowiada;
- zdarzenia zawinione przez Klienta lub osoby trzecie;
4. Sprzedawca dokłada należytych starań, aby Klient zrealizował swoje cele oraz założenia związane z Usługą, jednak wielość czynników mających wpływ na efekty stosowania Usługi nie daje gwarancji rezultatów
5. Efekty korzystania z Usług mogą różnić się u każdego Klienta.
IV. FORMA PŁATNOŚCI
§6.
1. Sprzedawca umożliwia skorzystanie z różnych sposób płatności za zakup przedmiotu. Lista aktualnie akceptowanych form płatności:
-
- https://paybylink.pl/ (Systemy Płatnicze Robert Paszkowski z siedzibą przy ul. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa NIP: 1182105129)
- https://stripe.com/ (Stripe, Stripe Inc. 510 Townsend Street, San Francisco, CA94103, USA)
- https://www.paypal.com/ (Firma PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349, z oficjalną siedzibą w Luksemburgu, L-2449)
- https://www.payu.pl/ (PAYU SP.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166) przy ul. Grunwaldzkiej 186 KRS 0000274399 NIP 7792308495 REGON30052344400000)
2. W celu otrzymania faktury VAT za świadczoną usługę Klient powinien poinformować Sprzedawcę o chęci jej uzyskania oraz przesłać dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.
3. Sprzedawca wystawia dokumenty księgowe na dokonane wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
4. Realizacja przedmiotu umowy następuje niezwłocznie po jego zakupie.
V. PŁATNOŚCI CYKLICZNE
1. Sprzedawca może przewidzieć, że dostęp do części Usług będzie płatny w płatnościach cyklicznych w miesięcznych odstępach.
2. Zakup Usługi i opłacenie jej płatnością cykliczną jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
3. Zgoda na Płatności cykliczne, może być odwołana w każdym czasie i na każde żądanie Klienta. Rezygnacja z Płatności cyklicznych może zostać dokonana poprzez przycisk -złożenie oświadczania o rezygnacji z płatności cyklicznych w odpowiedniej zakładce konta klienta. W przypadku rezygnacji usługa zostanie anulowana od dnia przypadającego po ostatnim dniu aktualnego okresu rozliczeniowego.
4. Usługi, zgodnie z ofertą, posiadają informację o opłacie miesięcznej oraz czasie na jaki Klient zawiera umowę. Klient zawierając umowę z firmą Empathic Way Magdalena Malinowska-Berggren oraz wybierając określony pakiet/usługę/abonament wyraża zgodę na cykliczne, co miesięczne pobieranie przez Operatora Płatności (PayU S.A) z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości opłaty za pakiet/usługę/abonament. Opłata będzie pobierana przez Operatora płatności raz w miesiącu/kwartalnie/rocznie.
5. Klient w ramach usługi płatności cyklicznych ma możliwość zapisania danych karty i zlecenia stałego polecania zapłaty. Dane karty będą przechowywane przez Operatora Płatności (PayU S.A.). PayU pośrednicząc w dokonaniu płatności udostępnia narzędzie Token (wirtualnych identyfikatorów karty), umożliwiające przypisanie do indywidualnego Klienta unikalnego identyfikatora za pomocą którego Klient cyklicznie dokonuje płatności na rzecz firmy.
6. Opisy Usług, zawierają dokładny czas trwania płatności cyklicznych oraz ceny Usługi.
7. W przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, PayU ponowi próbę obciążenia karty następnego dnia. Kolejne próby autoryzacji będą wykonywane 1 raz dziennie przez okres nie dłuższy niż 31 dni. W tym czasie Sprzedający podejmie działania zmierzające do ustalenia z Klientem problemów z obciążeniem karty.
8. W przypadku płatności cyklicznych, pierwsza opłata dokonywana jest w momencie zakupu Usługi w Serwisie. Kolejna opłata pobierana jest za pośrednictwem PayU w drugim miesiącu Usługi. Kolejne płatności pobierane są co miesiąc.
9. Płatność cykliczna wygasa samoistnie:
a) w momencie zakończenia wskazanego przez Klienta Okresu zakupionej Usługi
b) w momencie zakończenia zakupionej Usługi tj. czasu, na który został zaplanowana dostępność Kursu przez Sprzedawcę.
c) w momencie otrzymania oświadczenia o braku zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
d) w przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, która prowadzi do przed rozliczeniem kolejnego okresu płatności cyklicznych.
10. Zasady reklamacji dotyczące zamówienia cyklicznego są takie same jak dla innych zamówień i są opisane w §8.
VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
§7.
1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny.
2. Do zachowania terminu do odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres email kontakt@empathicway.pl
3. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie oświadczenia. Oświadczenie może być złożone w dowolnej formie np. poprzez pisemne oświadczenie wysłane na adres Sprzedawcy wskazany w §1 lub też elektronicznie za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronach Serwisu.
4. Sprzedawca niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności z wyłączeniem kosztów przesyłki zwrotu.
5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. Jeśli przyjęty sposób zapłaty będzie utrudniony lub niemożliwy, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia innego sposobu zwrotu, co nie będzie wiązać się dla Klienta z żadnymi kosztami.
6. Klient może wyrazić zgodę na wykonanie umowy sprzedaży przed upływem 14 dni od zawarcia umowy oświadczając, że został poinformowany o utracie prawa odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą konsumencką.
7. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
VII. REKLAMACJE
§8.
1. Reklamacje mogą być zgłaszane za pośrednictwem dedykowanego adresu email: kontakt@empathicway.pl
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:
a) oznaczenie Klienta zgłaszającego reklamacje (email, dane umożliwiające jego identyfikację w Serwisie),
b) wskazanie okoliczności będących podstawą do reklamacji,
c) wskazanie oczekiwanego sposobu załatwienia sprawy.
3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli zgłoszenie nie zawiera danych wskazanych w ust. 2 powyżej lub dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są dodatkowe dane Sprzedawca zwróci się do Klienta nie później niż w przeciągu 5 (pięciu) dni od dnia zgłoszenia, o jego uzupełnienie.
4. Sprzedawca udziela odpowiedzi, co do sposobu załatwienia reklamacji na adres poczty email Klienta lub inny adres elektroniczny podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
VIII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
§9.
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
2. Klient będący konsumentem uprawniony jest do:
a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.
b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
c) uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
IX. PRAWO WŁAŚCIWE
§10.
1. Umowa łącząca Sprzedawcę i Klienta podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowana.
2. Sądami właściwymi w zakresie wszelkich roszczeń wynikających z umowy zawartej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, a także w zakresie ewentualnych spraw dotyczących roszczeń z tytułu czynów niedozwolonych i bezpodstawnego wzbogacenia, które mogą powstać w związku z zawarciem, wykonaniem lub rozwiązaniem takiej umowy są sądy polskie.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§11.
1. Zmiany Regulaminu będą publikowane w Serwisie w postaci informacji o wprowadzonych zmianach oraz ujednoliconego tekstu Regulaminu.
2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie każdorazowo wskazanym przez Sprzedawcę, jednak nie krótszym niż 14 dni od dnia opublikowania informacji o zmianach i udostępnienia ujednoliconego tekstu zmienianego Regulaminu.
3. Każdorazowo do korzystania z Serwisu konieczne jest zapoznanie się z aktualną wersją Regulaminu i jego akceptacja.
§12.
1. Aktualna wersja Regulaminu publikowana jest na stronie internetowej Sprzedawcy oraz bez dodatkowych opłat może zostać dostarczony na każde żądanie Klienta drogą elektroniczną na wskazany adres email.
2. Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia 30 września 2025.